Det kom ett brev, poor naked sheep

Idag kom den Jannike Stenslunds Ep men fyra låtar..
Pillow
Raise
Tommorrow can wait
och den låt som givit skiva dess namn
Poor naked sheep.
Norrland _skåne goes irland skulle jag säga .
Skivan består av fyra låter folkmusikstil som får en tänka på Irland.
Men sångerskan Jannike stenlund har sin rötter uppe i I Norra.
Skivan med dess fyra låtar gör glad och man känner spellust och glädje i hennes låtar och att hon är duktig musiker råder det ingen tvekan om heller.
MItt favorit spår är nog Tomorrow can wait om jg välja något spår skiva som favorit spår.
Kan bara säga Jannike jag gillade det jag hörde o hoppas småning på mer🙂

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det kom ett brev, poor naked sheep

  1. ullen skriver:

    🙂 det göt vi skrev vad känner o tycker.

  2. Jannike Stenlund skriver:

    Hej Ulrika! Tackar så mycket för dina fina ord. Jag vann precis ett stipendie tack vare bl.a. denna skiva. Allt för att få stöd till ett fortsatt arbete vidare i den musikaliska världen. Att min Irländska ådra lyser igenom var en intressant iaktagelse. Något som fingrarna verkar vara skapta för att vilja framkalla. Och många med dig säger ofta som dig då de hör mig spela. Även Dan Hylander när vi spelar;)Han måste i så fall gilla det som jag i så fall får till någon sorts Irländsk Country Och Blues!? Tack igen. Vi ses! Kramar

Kommentera

