Tack

N  om du besöker min blogg så är detta ett tack  till dig  Nvännen.

tack för att lyssnar du finns där  o  ibland bar a är där.

Tack för din varma ord:) dom värmer men tack för en utsträckt hand och vänligs ord.

För mig räknas det dom något av vänskap,

Att förstå o ha förståelse kanske bygger det på att man har samma grund plåt  att stå i sin uppvuxet  samma  normer och regeler men att  son människor är väldig kan vara  olika.

Jag hade önska N JAG HADE  hälften av ditt mod att våga även om du fick mig våg mer  än innan, jag önskar jag var mer påhittigt kom på mer lösningar vad jag gör.

Men N se dig som en vän  !

.

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

