Arg och ledsen

När kommer min tur att komma få ärlig chans att få komma någonstans.

Jag  så trött o less på detta eviga  ekorrhjul att inte komma någonstanns.

Varför ska det vara så svårt att förstå o hjälp  folk med dolda funktionshinder ?

Jag inte mindre värld än  övriga i dagens samhälle.

Jag har rätt till hjälp  och stöd ( det är inte bara de yngre som ska rätt till hjälp  eller folk men synliga ska funktions hinder bör  få hjälp utan ALLA)

Varför ska jag behöva gå  hela tiden  förstår inte  Af hur de behandlar människor  eller vill de inte se det ?

Att inte få någon hjälp gör att det blir både ytter svårt för mig  få någon vettig sysselssättning  och meningslösheten blir bara större   och större ju längre jag går samt svårare att få något jobb pg av jag varit borta så långe, Inte som det skulle vara straff nog  jo det tycker och där till får man ringa eller ingen hjälp av Af  överhuvudtaget. FY FAN!!!!!!

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar, vad vill folk och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

