Behöver inte

Jag behöver inte mera konstigt sk vänner dem är så fruktsvärt trötta på.

Jag vet tiden kan förändra saker och ting och även tydlig vänner också till det sämre.

jo , jag  vet tid o människa står inte still man är föränderlig osv.

men gamla vänskap  betyder den inting för vissa människor , för det kommit andra människor in  i bild.

Som den sk  vän får betalat  för att umgås och varför väljer men dem framför en vän man känt väldigt länge är den summa pengar mer värda en  riktigt vänskap ? då person ifråga också kan säga det var länge sedan vi sågs ect o sidan  vända ryggen åt en bara ska betalde vän viftar med lille fingret  denna  sk vänskap behov  gå före. vet att jag är arg o ledsen då jag skriver detta men varför ska ja råk ut för knäppskallar , dumgökar ett ect ?

Och bestämmt för med denn ena och ändra till förmån för den andra bara för att den ska inte kan gör två saker på samma dag (suck).  Trodd på dig  den här gången men så blind jag varit som gjort så, min skap betyder tydligt inting längre.

Det här inlägget postades i tankar, vad vill folk, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

