Fototriss

Fototriss

Det här inlägget postades i Fototriss och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fototriss

  1. ullen skriver:

    ja det kan man nog säga dom ser mystiska ut

  2. Jah Hollis skriver:

    Snygga foton alla tre. Jag gillar de tre svarta stenpelarna på den sista bilden bäst. De ser lite mystiska och hemlighetsfulla ut.

  3. ullen skriver:

    tack alla som besöker mitt första fototriss.
    Tittar runt hos er i morgon.

  4. Amanda skriver:

    Jätte fin och lyckad triss 🙂

  5. Ninni skriver:

    Hallåj! Jag fastnade direkt för ettan! Whao!

  6. ullen skriver:

    Bosse ja riktigt vad det är för stenuppställning vet jag inte.
    trolig en konstnärligt syft som en staty. Finns i närheten av min stad.
    Ohj yes är gäss ja då .

  7. Synne. skriver:

    Hej.
    Nummer ett är bäst.

  8. Bosse skriver:

    Jag blev lite nyfiken på den tredje bilden. Vad är det för stenuppställning?

    Gillar gässbilden också. (För det är väl gäss?)

  9. ullen skriver:

    Tack det samma. Jag visst är det.

  10. Anna skriver:

    Fin triss! 🙂
    Min favorit blir den sista – majestätisk på nåt vis!

    Ha en fin söndagkväll och kika gärna in hos mig 🙂

Kommentera

