lysnnar på gamla godingar

Sitter och lysnnar på Björn Afzelius och andra gamla godingar på Spofty .
En hel del av gamla proglåtar tycker jag även håller idags samhälle.
Tack Affe för den musik du gav oss och tack till alla er andra som ser till att progmusik lever vidare och så även musik med innehålls rika texter.
Jag är kanke en produkt av progen kanske jag skulle kalla mig ett progbarn istället.

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till lysnnar på gamla godingar

  1. ullens skriver:

    Tack
    Jodå jag ok.

  2. Bella skriver:

    Fiskade inte efter svar. Ville bara höra om du var ok. Vet att folk kan vara otrevliga…

  3. ullens skriver:

    kanske inte men har min skäl o att ligga lågt ett ta men tack för din kommentar

  4. Bella skriver:

    Tröttnat på Bloggy och Twitter? Jag märkte att du verkat ta en paus från dem. Hoppas inget otrevligt hänt. Vill du testa något liknande? Har du hört talas om http://tudeluu.se/. Inte så aktivt som Bloggy men mindre klickigt.

Kommentera

