Seriöst Pratiktplats sökes !

Hej,
Mitt namn är Ulrika och jag söker jobb./ praktikplats. Jag är utbildning som friskvårdsterapeut och kostrådgivare och har arbetat som receptionist och pilatesinstruktör på Studio Fit For Life i Lomma.  Där jobbade framtills för tre år sedan och nu dessvärre var arbetlös i två år.
Jag är dataregistrerare och har arbetat med bl a registrering av Svaneholms inventarier och med kyrkoböcker för Malmö Stadsarkiv.
Eftersom jag även är mycket dataintresserad har jag under tiden jag varit arbetslös lärt mig webbdesign, programmet Dreamweaver 8 samt Photoshop. Jag har idag två produktioner på nätet. (www.karabymotor.se och http://www.langbakk.se).

Som ni förstår är jag mycket intresserad av att få ett jobb och öppen för olika förslag.

ulrika.langbakk@spray.se

Finns intresse för ev. prasktiktplats kan ni hör av er direkt till
Anders TörnqvistArbetsförmedlingen eller mail honom på  anders.tornqvist@arbetsformedlingen.se

Med vänliga hälsningar
Ulrika Langbakk

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

