Catharina Lindahl street team Skåne !

Har ni missat den  underbara musiker ? isåfall upptäck henne nu !

Om ni liksom jag gillar hennes musik  addad henne som vän på myspaces och sprid hennes musik vidare.

ja det gäller alla min vänner men främst er är i Skåne !

Det är verkligen texter med själ o hjärta.

Det här inlägget postades i catharina Lindahl och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Catharina Lindahl street team Skåne !

  1. ullen skriver:

    Gillar hennes musik ganska mycket men ja du vet ju vem som är min ”husgudinna”.

    slump också välkomman, det var en lump jag också hittade ghettoprinsessa.
    Tycker är motbjudande att en sextonåring inte har bättre vett än pryda sin blogg med nakenbilder på sig själv. Men anser hon då hon om tio år vuxit upp kommer att ångar sig djup sedan hata skulle jag någon inte säga men fattar inte hur man låter sitt barn ej myndigt lägga upp sådan på sig själv tycker något sådan på sig själv de bord ha mer kontroll på sin barn. har sett ditt nlägg i din blogg också.

  2. Liza Högdin skriver:

    samma här, jag kan bara hålla med och försöker göra likadant 🙂

  3. ullen skriver:

    Besök gärna henne Myspace o hemsida eller köp skivan. och för gärna budskap vidare om bra musik ibland vänner o bekanta. Jag gör frivillig reklam för henne.

  4. Liza Högdin skriver:

    Hej, jag surfade runt och fann er, jag kan bara hålla med hon skriver och sjunger otroligt bra, trevlig helg /Liza

Kommentera

