Blogg paus ? och konstigt udda beteende mot kändisar.

Att eller inte ta bloggpaus , jag har väl aldrig tillhört dem som särkligt konternueligt uppdaterat min blogg.

För mig är inte bloggandet ett måste eller ens ett krav för mig att uppdaterar bloggen konternueligt Jag gör det då jag tycker Jag känner för att göra så , då jag tycker jag har något att kanske dela med mig av eller vill visa att jag kommer ihåg visa vänner trots att de har fullt upp på sitt håll ibland och vänner som betyder något för mig.

Detta blogg nlägg kommer nog att bli lite udda sådant.

Ämnen nummer två jag skulle vilja dela med mig  min tankar är om människor som tror de kan dela med sig av tips och goda råd till folk de inte känner som de ändå tror sig stå nära då i detta fallet fans till kändisar som  tror sig kunna dela med sig praktiskt råd. Jag anser att man inte kan gr någon annan man inte känner och man inte vet vars vardag är ge några praktiskt råd på något plan alls vad är pratiskt för en människa behöver min sju inte vart praktiskt för någon annan och någon som dessutom levt ca 20 år längre  än den som ge pratiskt råda. Visst man ge råd om folk är uppna för det o ber om det   men sällan eller aldrig offentligt , ska person fråga behöva prakiskt råd tror jag hon vet vart hon vänder sig och inte är det till något  Fans utan till dem som står person i fråga  nära nämligen de personliga vänner  o  familj.

Alla kändis oavsett hur engagerde de o hur lite elller mycket de vill dela med sig av det som det upplever i sina Gästböcker ect så har min sju också ett privat liv också.

Som Louise Hoffsten lära har sagt en gång ”Bara för att ställer sig på scen  o kan underhålla är man inte allas  egedom.”   De finns nog  många där ute på nätet som borde tänka sig för mer än gång av det skriver i Gästböckerna av mång själ.

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Blogg paus ? och konstigt udda beteende mot kändisar.

  1. Filura skriver:

    Jag tar ”bloggpaus” när jag behöver det, jag skriver inte att jag gör det, jag bara tar pausen, hihi. Jag har inga krav på mig själv att uppdatera bloggen jag heller. jag gör det för att det är roligt och för att jag har saker att visa eller berätta.

Kommentera

