Kvällens ord

Kvällens ord är njöd för mig. då menar jag njöd men mina nya layout på min offical hemsida som man brukar säga.  Och till dig L säger saknar dig ibland men glad för den kontakt vi har och uppskattar dig mkt och respekterar dig högt (så en vänskaplig kram till dig L om du läser detta.) man vet aldrig när du får för dig att titt in här. Och du låt inte jobb och ungar kör slut på dig. Lvännen vänner är stjärnor får vi komma ihåg de syns inte alltid de finns där och lyser starkare eller svagare ibland.

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kvällens ord

  1. Filura skriver:

    Hejsan!

    Det finns en utmaning till dig inne hos mig!

    Kramar

Kommentera

