Efit den 6/9-2008 mitt andra Efit

12.00

Jag besök min gamla vän Mysfia som påminde mig om Efit  , tänkt försök kör Efit i gång i månaden om jag kommer ihåg det.

Satt upp till över 24:00 går kväll vid dator.

Eftersom jag satt upp senat igår skapade jag denna bild i Photoshop efter ett  foto  på en kompis tonårs son som lekt med sina mammas webbkrama (en bonus bild.)

13.00 på väg för att luncha hos mamma

och vid 15.00 tid då  jag var på väg hem träffade jag min favorit Golden som bor ett stenkast från mig

Han namn är Zack  enda sedan han var valp har på något konstigt sätt gillat mig från första stund och till dig Mysfia ska jag väl tillägg att inte beror det på Charlie han är bort sedan många år.

16.00 vattnar jag blommor hemma

17:00 fixa till det så  att min besöksräknar på min hemsida utesluter  mitt ipnummer.

18.00 kollar min facebook

Avslutar Efit 19.00 med middag samt som jag började med bonusbild omgjord i photoshop.

och nu kommer +

Det här inlägget postades i EFIT och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Efit den 6/9-2008 mitt andra Efit

  1. Gurkiss skriver:

    Kikar in dina sista bilder🙂

    Minstingen hade jätte skoj på kalaset🙂
    Äldsta hade ”bara” lite feber idag så jag hoppas att den är borta imorgon…

    ha de gött

  2. ullen skriver:

    LIllmoster välkommen =O)
    Filura som du kanske har märkt gäller photoshop.

  3. Lillmonster skriver:

    Kikar in på din dag.

  4. Filura skriver:

    Kul att se dina EFIT-bilder, kul att se min hemsida uppe, hihii..

    Kramar

  5. ullen skriver:

    välkommen hit =O)

  6. Majsan skriver:

    Smyger in och tar en titt på Dina EFIT-bilder🙂

  7. ullen skriver:

    de kan säkert ha många namn, mamma hade träde från börja hos sig men tyckt det blev för stort samt att gjord sig bättre i ett hörn.
    Tack själv välkommen tillbaka även under andra inlägg samt om en månad igen ska som jag skrev försök köra Efit i gäng i mänaden.

  8. Annika skriver:

    Kikar in igen.
    Ah, vad det än heter så är den super fin🙂

    Tack för att du delat med dig av din dag!

    Kram

  9. ullen skriver:

    koddan du mera mitt paradisträd tror också det kallas.
    och Grukiss för din kommentar

  10. koddan skriver:

    Kikar in på din Efit. Är själv första gångs fotare =)

    Vad fin ditt ”pengaträd” är.

    Kram

  11. Gurkiss skriver:

    Kikar in🙂

    KUL att få se din efit så här långt…

    Ha de gött

Kommentera

