Tradera och Lisa_86an

Jag köpt enlig beskrivning följande  Jeans   Snygga stuprörs jeans av märker Diesel, inköpta för ca 4-6 månader sedan och använda under den tiden. Har fått en naturlig slitning men annars i gott skick..
De jeans jag packar upp är ja ett par Diesel  stuprör förviso men trasig eller väldigt slitna i grenen även såg det ut som sömmen alternativ  lappade från in sidan skulle detta var naturlig slitning ?  På då 4-6 månader ska väl tilläggas.

Det har jag svårt att tror.  Efter att  lämnat omdöme ppå dessa Jeans till försäljaren  Lisa_86an på Tradera, så får jag följande svar att hon aldrig ägt ett par lappade Jeans o sedan att förväxling kan har sket med några hon skulle slänga. Men hon vägra uppenbart skicka mig de rätta  Jeans alså de som stod ute på Tradera, Och hävdar att det är fel på mig  och att jag ser fel som inte finns.

Jag blir så trött varför inte skicka de rätta Jeans ?

uppdatring med ett utdrag ur ett av Lisa_86an mail till mig ”Jag kan ha förväxlat dem, har en kase här som ska slängas, en som gått iväg och ett par utskickade byxor ja… Har flera par diesel jeans eftersom det är det märket jag mestadels använt.

Men du vill ju inte lösa det här och omdömet är ju lämnat så det finns ju ingen som hest mening med att byta ut dem så jag anser det här som avsluitat. Ha ett pissigt liv…” och jag undrar vem det är som inte vill lösa problemt jag tycker det är Lisa_86an jag.

Tycker inte man som köpar beter sig på sådan sätt. Hon bord fasktisskt spärra från Tradera det är min åsikt.

Mer åsikter om Tradera

Det här inlägget postades i vad vill folk och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

