Borta med vinden !

Jag ville dela med mig av delar av bort med Vinden.
Gillar den låta skarpt. Py läser du detta inlägga Så säger jag bara  love it

Det blev sommar igen
men jag tänker ändå
på den tid som är borta med vinden

Alla vänner jag haft
som försvann ur mitt liv
finns här ändå
i det väldiga blå

De som är borta med vinden

När åren har gått
kan vi skratta igen
åt den tid som är borta med vinden.

© Text och musik Py Bäckman

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Borta med vinden !

  1. ullen skriver:

    Ja Py skriver otroligt vackar text med djupa innehåll samt att det alltid nästans finns ett därför blev den eller den låten till.

  2. Josef Boberg skriver:

    Tja – så sant som det är tänkt/skrivet, faktiskt…🙂

    Mer om det i sak på
    http://josefboberg.wordpress.com/2008/02/11/livet-fore-och-efter-doden

Kommentera

