EFIT 2008 17 augusti

Detta är mitt första EFIT någonsin.

Det blev hopp här på några timmar fotode inte middagen samt resan till konsert avlutade Efit ca 19.30.

Skall till läggas jag lyssnat  Py Bäckman sedan jag var femton år. Filura som gick på samma skola hon vet.

15.30 Väntar på matsällskap

14.30 kollar på Aristens hemsida.

13.30 Jag kollar min blogg

12.30 Jag valt Halsan band till kvällens konsert i Lödde .

11.30 Jag väntar på Postkod millionär på Tv en syssling till mig har visst vunnit.

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till EFIT 2008 17 augusti

  1. ullen skriver:

    jodå i femton år havla mitt liv =O) eller vad man säger jag nog lite av halvknäpp fann=O) . Tror nog jag sagt till henne efter nog konsert.
    Men du bord ta tillfället i akta då hon spelar Uddevalla för det händer alså då både kyrkospelningar samt pub spelningar har hon haft Uddevalla då en av de gamla musiker fr. Raj montanna Band bodde i där samt jobbade musik lärare på tror låg o mellanstadiet.
    Och till er andra tack för kommentar =O)
    .

  2. Filura skriver:

    Kul att se! Jajamen, Py bäckman har du alltid gillat, hihi..

  3. Nenny skriver:

    Tittar in på din Efit dag! =)

  4. Filura skriver:

    Kul med matsällskap, fint det var dukat!

  5. Gurkiss skriver:

    KUL att få se din efit🙂

    Kram

  6. joacim skriver:

    Valkommen till den muntra samlingen med fotobloggare via efit. kul du drar det kronologiskt. det galler sticka ut lagom… ps. fina bilder… jobbar mig via mitt wii nu…

  7. Filura skriver:

    Kul att du oxå testar EFIT! Det är roligt! Kommer naturligtvis tillbaka och kika under dagen på dina bilder

Kommentera

