Tankar om bloggvärlden!

Jag kan inte förstå  andra bloggar upprördhet över att inlägg är lösensordsskyddade eller att det finns visa som tar bort kommentarsfunktionen  det är ju deras val  det gjort o de har de säkert  sina själ till också. Alla som skriver på nätet kanske inte vill och orkar var allas egendom till granskning av tex  sk språkpoliser ect. Och bara därför att man inte kan kommenterar en blogg  behöver man inte var negativ till de som bloggar, Låt  folk blogga på sitt sätt  ha annat för er  o lös er personlig  problem själva istället. Bara därför man utger sig för att vara språkpolis ect har man alltid inte rätta och tror man kan förändra alla att dans efter er pipa. Nej bloggar har mer förståelse nätet  är stort nog för alla.  Undvik dessa sidor som stör er men varför skriva om det vad hjälper det ??!!

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tankar om bloggvärlden!

  1. ullen skriver:

    jodå jag har tagit bort vissa inlägg samt tillochmed spärrat vissa från att kunna skriva i min blogg. men tycker bara att folk ska få välja hur de vill göra utan att andra som anser vara bättre än än andra ska tror att de kan ändra hela världen eller tror att deras tyckande är ett rättesnöre för det ena eller det andra.

  2. Filura skriver:

    I de flesta bloggar kan man ju välja vilka som ska kunna skriva till en, det är skönt. Om nån skriver nånting som jag inte gillar, så tar jag bort så den inte kan skriva hos mig igen, det är en bra grej.

  3. ullen skriver:

    jo visst men menar varför stör sig på det. och visst får man ta en del skit. jag själv har gränser vad jag lägger ut i bloggen och visst absolut saaker man kanskebord heller hålla för sig själv. Visst bloggar man för att respon på ett sätt , men menar att det finns gränser för vilken typ
    av respon man vill ha så att säga. Fast en heldel människor idag använder just blogg som både dagbok o vill också delvis dela med sig av sitt liv. Andra saker man är med om kanske på någotvis vill sätt ord på för att själv förstå o men ändå behålla det för sig själv på något sätt . Men att bara negativ repons är inte kul. säget dock inte jag fått det. Men tycker nog själv nätet är stort nog för alla även dem om kanske inte fullt så öppet som vissa andra här bloggvärlden vill hänga ut sig själv.

  4. Pippi skriver:

    njaa. Jag håller inte med dig här. Man bloggar ju för att få en respons från omvärlden annars kunde man lika gärna hållt tankarna och funderingarna för sig själv. men vill ju att folk ska reagera. De med språkpoliser kan jag dock hålla med dig om men att människor skriver elaka kommentarer är bara att svälja eller börja skriva saker i sin dagbok igen.

Kommentera

