Vänskap

Jag har haft anledning att det sista månader funder på ord vänskap!!

Vad innebär ordet vänskap för er ?

Vänskap för mig sann vänskap är viktigt och med sann vänskap menar jag att man tar o ger i från båda hålla. Inte att någon sätter upp regler då o då har tid med min vänner.  och en sann vän säger heller inte enligt mig att alla mina andra vänner förstår de och de  men inte du.

Att  det helt klart finns äkta vännen som är av natur dålig på att höra av sig eller som har jobb som kräver alla deras uppmärksamhet under period, jovisst sådan kasn jag köpa. Men för mig är svårt köp att sk vännen som jag lagt ned väldas mycket tid på hennes hemsida inte ens kan hör av sig med tack då sidan är ute.

Tillberöd person det kostar så lite med ett tack. Det är ett ord som består av  fyra bokstäver !!

Uppdat: Dock kom det ett tack  men det tog tid sammat efter påstödande  o allt för lång.

Hon har ännu inte hört av telefonleds sedan hon var nere o hälsade på.

Men försöka till få henne att förstå hur fel det känns o låter att inte kunna hör av sig för en ditten o en datten på månader.  Då jag andra vänner som verkligen är mer upptagen eller bord vara mer upptagen ändå finner tid att höra av sig samt ursäkt för att det dröjt.

 

Det här inlägget postades i Vänner och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vänskap

  1. ullen skriver:

    ja du kompis inte vet jag elle svåra än så är dedt inte hon hade aldrig verken haft sin dukningshemsid eller sitt my space om jag inte hjälp henne my space gjord grattis åt henne men dock inte sidan. Tycker själv den blev bra o annurlund mot Karabymotor.se o min egen hemsida.

  2. Filura skriver:

    Vad jobbigt med sånt, hon ska vara tacksam och glad att du hjälpt henne. Vad skulle hon annars gjort?

    Jag tycker sidan du visade om dukningen var jätte-fin.

    Kramar

Kommentera

