Dagens status

  • Dagens vill ha: vänner man kan lita på

  • Dagens klädsel: jeans Tiger of Sweden och ralf lauren tröja allt secondhand.

  • Dagens frisyr: page med uppklippt nacke

  • Dagens saknad: Laura

  • Dagens roligaste: att min andra webbproduktion Cattisdukning.se sett dagen cyberljus

  • Dagens godis: lite små godis o glas

  • Dagens humör: På gott humör

  • Dagens bästa: Som sagt, att cattisduking.se sett dagens cyber ljus

  • Dagens middag: rökt Torskfil med potatis

  • Dagens ord: pengar

  • Dagens tv: vet inte om jag ska se på tv än.

  • Dagens måste:

  • Dagens dricka: sprite

  • Dagens köp: knäskydd

  • Dagens träning: promend

    hittade denna hos mysfia

Det här inlägget postades i trams. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens status

  1. ullen skriver:

    Jag är inte Cattis men det är jag som gjort hemsidan och den hetter Cattisdukning.se i ett ord vilket var ledigt då domän var ledig hon som har hensida hetter Cattis.

  2. Hej Cattis!

    När jag googlade lite på min egen site så hittade jag din…

    Du har skrivit:
    ”Dagens roligaste: att min andra webbproduktion Cattis.dukning.se sett dagen cyberljus”

    Eftersom jag äger domänen ”dukning.se” så är det konstigt att du har en webbproduktion som heter cattis.dukning.se.

    Jag antar att det är ett misstag från din sida och vill bara vänligen göra dig uppmärksam på detta för att undvika missförstånd.

    M.v.h.
    Fredrik, webbmaster på dukning.se

  3. ullen skriver:

    kör det som ett inlägg o kram på dig själv gamla kompis.
    under dagens har jag nog kommit på att gamla vänner oftast är bra vänner o vänner man kan lita på , även omm motsatt finns.

  4. Filura skriver:

    Kul att du lånade dagens, den är rolig tycker jag. Påminner mig om att jag bör uppdatera min för idag. Kramar

Kommentera

