Den store Leonard Cohen

Den store Leornad cohen varse musik jag hört sedan min barndom kommer nu att få en låt översatt på svenska. Av en av sverige störtsta o mest erkända låt och texröversätter eller vad det heter nämligen Py Bäckman. Säger återigen Grattis till dig Py.

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Den store Leonard Cohen

  1. ullen skriver:

    ja du inte vet jag men snabb det är jag.
    Kanske som en vän sa till mig snabb som en iller.=O)

  2. Filura skriver:

    Oj, vad fort du hittade till min nya blogg, hur gjorde du det? Hihi, är så nyfiken!

Kommentera

