cirkus 03.00

På natten klocckan 03.00 var rena cirkus hemma oss mig.

Jag vaknade av skräp odentiferbart ljud som lät som något mellan ting mellan en ägg klocka och

och då batteri tar slut i brandvarnljud. jag försökt plocka ned brandvarn men miss lyckades.

jag gick la mig igen så en timme senare samma visa igen.

Neeeeej….. nu sjutton gubbar nu ska brandvarn ned jag hämtar tröt min stegpall i kök.

Kliver upp på pallen med ett knä som känns som ett elefantlår på pallen .

Jag står nu mitt under barndvarn ljudet kommer tillbaka men inte från brandvarna.

Återvänder trött till köket. Jag hade lyckas komma åt någon mini och max gräns på min uthustermometer.

Så varje gång den gick över eller under den gräns jag lyckas av misstag sätt ditt pip det till.

En tidig morgon eller sen natt vilket man .

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

