Tack säger jag

Jag vill med detta inlägg tack min vänner här på nätetPy  Du är mästare på att klä tankar i ord genom din texter. Laura Ja. du vet   om jag skriver tack för allt.  Och  även du är ett ordet mästare. Tack för varm ord Tack för din support då den är behövlig.Cattis Tack för humor och jag du vet vad .  Nina det inte ofta vi hörs  men då vi gör det trevligt. P-A Tack för  vänskap på nätet samt roligheterRog Tack för vänskap samt en del trams på på spacet och facetCatharina  tack för din vänskap på My space och för härlig musik samt alla svar på min frågor. Utan er hade känts  ganska tomt ibland   vänskaplig kram till er alla !   

Det här inlägget postades i Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

