Pilatesklassern start igen

Till  alla er som intressade av att träna Pilates kan gör detta på Studio Fit for Life i Lomma.Tisdag 18.00Onsdag Lunch alså Klockan 12.ooFör mer information kontakt Studio fit for Life eller mig  via min hemsida

Det här inlägget postades i Pilates och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pilatesklassern start igen

  1. ullen skriver:

    ps länken på min hemsida till studion är borttag pg av flytt.
    men vill du ha lite friskvårds tips hör av dig igen.

  2. ullen skriver:

    Hej Sara Någon pilates om det finns kvar på studion efter flytten har jag inte hört något om eftersom jag haft klasser ner på studion som ingått på deras kort.
    yoga där emot kommer att finns kvar med ingela Olin tror om du går förbi der gamla ställett hittar du en mailadress till Ingela Olin har tyvärr inte kvar pappert hon skickade ut men info om nya stället.. något tele mer än studions gamla känner dess värre inte till.
    Men tack för kommetar här. Men som sagt vad gäller pilates vet jag inte eftersom inlägg syftade på denna vårtermin som gått.
    Mvh Ulrika

  3. Sara skriver:

    Hej,
    Jag har läst att det finns både yoga och pilates på Studion i Lomma (vilket nu även har flyttat till alnarpsparken..somewhere), men att få tag i någon telefonvägen är stört omöjligt då jag har försökt i 5 dagar. Någon e-mail på hemsidan finns inte heller. Därför vänder jag mig nu hit, lite smått desperat och undrar: hur får man kontakt med någon av er för att veta tid och kostnad? Jag är liksom nyinflyttad så kunskapet häromkring är liten. Vore super tacksam för some help.🙂
    Mvh från en som vill komma igång i gen.

Kommentera

