Återblick i form av Lista 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja hemsidor
2. Höll du några av dina nyårslöften?
_

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Jag har inte besökt något land under 2007.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En inre frid. Ett hopp. Närhet.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Vet inte viket datum det skulle vara

8. Vad var din största framgång 2007?
Det kan låta konstigt, men det är att jag har överlevt och inte begravt mig i negativa tankar.

9. Största misstaget?
_
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej
11. Bästa köpet
Ingen aning…

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och pryl till hemmet utöver hyran

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Laura
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Rainbow star med Regina Lund.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare. 2007 …pga av min jobbsituation

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Oj, vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte. Kanske att jag skulle ha coolat ner i vissa situationer istället för att köra på och brusa upp.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min kusiner.

19. Blev du kär i år?
Nej.

20. Hur många one night stands?
Inga kommer aldrig på frågan
21. Favoritprogram på TV?
_
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Jag vill inte hata och känner inget hat mot någon.

23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson tre böcker så tack Laura att du fick in mig på det spåret
24. Största musikaliska upptäckten?
Winnerbäck låtarna.

25. Något du önskade dig och fick?
Vet ej
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett Jobb
27. Årets bästa film?
Kan inte komma på någon
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade gäst
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett jobb.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Egen
31. Vad fick dig att må bra?
Mina barn, mina vänner på IRL och URL. Alla som tror på mig och vill mig väl. Ni får mig att må bra…

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet ej

33. Vem saknade du?
Många
34. De bästa nya människorna du träffade?
Laura och Rog för en vänskap.
Även Laura för alla timmars mailsnack och värme och humor.
Det gäller även dig Rog.
Cath för alla vår telefonsamtal

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

