Solskens historia Juletider

Har konsterat att det trots allt finns snälla och ärliga människor i dagen samhälle. Tappade m in plånbok på vägen hem.

En halvtimme senare ringer min Mobil  och en kille som heter Linus  hade hittat den .Han lämmande in den  i en av lokal frisören här i byn.

Så tack du Linus som hittade min bort tappade plånbok tacka vare dig var allt kvar i den och jag fick tillbaka min absolut favorit plånbok och god för julklappa .

Du är värd mer än ett stort tack för att du rädda min jul

Det här inlägget postades i Allmänt, Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

