Tack posten & inte alldra minst Tack Laura!

Det kom ett paket med posten idag=O)
Jag vill med detta inlägg ge ett stort och varmt tack till författaren och vännen Laura Trenter.

För henne senast bok och förmån att få denna ut av författare själv Tack ! Du har ett stort och varm hjärt och de uppskattas verkligen. Jag vill komma på något sätt att tack Laura för och detta är mitt sätt. Laura önskar dig även alla lycka med skrivande av kommande bok. Ser fram emot den också . Håller alla tummar jag kan för dig!!

Jag vill även rikta ett tack till posten i Västervik ned till Skånen det måste nog var den säkrast postgången i landet där kan man verkligen snack om från dörr till dörr leverans./Ullen

Det här inlägget postades i Laura Trenter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

