Tjejsnack 42

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?Tror det skulle vara min mamma.
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte? Ja undermedvete göra man nog det. Ibland kanske man behöver gör det för att orka med
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande? Ja visst har jag det och den  känns fortfarande jodå men inte så man  tänker på det hela tiden men det finns i bakhuvudet.
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?  bådeoch
  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap? sämst egenskap skulle vara mitt temprament och bästa skulle nog vara att jag ärlig mot mina vänner .

Tjejsnack

Det här inlägget postades i Tjejsnack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

