foto

Glitter Photos

Det här inlägget postades i foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till foto

  1. ullens skriver:

    jodå det gick.

  2. Cat skriver:

    Hej!
    Testar nu att skriva kommentar… Du har så många bilder du kan byta med=0)) Jag har en på myspace.
    Nu är du din sida länkad till min soliga blogg och Py… en bra början
    Vänligen Cat

  3. ullens skriver:

    jag lite pudersnö hade inte skada och tack för kommentaren

  4. Anneli skriver:

    Längtar du måntro till vinter, snö och jul? ;O)

    De sista dagarna har faktiskt mina tankar vandrat till julen och snön och igår drack jag glögg för första gången i år! :O))

    Den kommer snart och så ska det bli härligt…den underbara snön!!

    Må gott

Kommentera

