Arbetsfördjävlamedling

Arbetsfördjävlamedling

Den där arbetsfördjävlamedling hur hjälper det folk till jobb?
Vilka människor människor hjälper dom och hur har dom tänkt hjälp de människor dom förnärvarande sållar bort att hjälpa. Har inte alla rätt till en dräglig tillvaror i vårt land längre ? eller är det bara elite som gäller.
Alla har inte personliga kontakter som leder till jobb och alla är inte av den sorten som vågar knacka dörr på företagens dörra och säga jag kan det här och ni behöver just mig och ingen annan. Ändå kan dessa människor ha väldigt mycket mer att ge än den andra sorten.
Men hur förväntar sig Af ett samarbeta till jobb ska fungerar då man knapp har någon kontakt med sin handledare , då det var över 2 månader sedan man hade ett besök hos henne och de knapp ens en gång svara på mail. det Kan Jag INTE förstå eller vill kanske inte förstå enligt Af.

Men tack min vänner ni vet vilka ni är som förgyller min tillvaror ändå.
Cyberkramar på er alla=O)

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

