Förvånad & Glad =0)

Jag trots allt både glad & förvånad i morse fick jag ett positvt mejl från en Susanne som jobbar åt miljöpartiet någonstans i vårt avlånga land.
Hon tyckte jag skriv himla begåvat på min blogg. Väldigt roligt med tanke på att jag bara skriver tankar eller händelser ganska ostrukturerat, har aldrig under tiden jag bloggat haft någon riktig plan eller ens tänkt tanken på att var just någon annan i klä mig någon roll. Men jag undrar bara vad som så himla begåva med just min blogg?
Känner mig ganska ointressant igentligen men visst jag gillar att skriva & tycker det är roligt. Kanske
skriver jag mest för min egen del.
Skriver gör jag heller inte för att väcka anstötan eller för att mänger av läsare.
Givtvis tycker jag det är roligt med alla positivta kommentar jag fått i min blogg och tack till er som lagt ned tid på att lägga kommentar. Jag hoppas på flera positiva kommentar.

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

