Desingade by Madonna

527_m_acc_thumb7_act.jpg527_m_coll_thumb21.jpg

Dessa vita solglasögon &  sandbruna  skjortkläning från Madonna HM kollektion är jag stolt ägare till.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Desingade by Madonna

  1. Nina skriver:

    Jag hittade ett par solglasögon på H&M för några dar sen, som var helt okej med tanke på priset (60 spänn)! Så nu är jag glad ägare till ett par jag också. 😀
    Nina inte par Madonna vad =)

  2. ullen skriver:

    jo kläning är snygg fast den är väldigt liten storlekarna. Dessutom fick jag kläning av mamma som tyckte jag skulle var lite i modesväng 0)
    solögon var ett lyxinköp men gillar de. De har funnit i svart men över allt där jsg titta hade bara vita kvar och inte så många . Kollektion släppes förrgår.

  3. Nina skriver:

    Tjusigt, Ul! Snygg färg på klänningen också.

    Solglasögon måste jag själv skaffa snart. 8)

    Hur går det med din hemsida nu då förresten? Får du fart på den?

Kommentera

