Dra egen slutsatser

NU var det klippt igen arbetsförmedling dra egen slutsatser utan att tala med mig.
De anser att jag har bet om mera hjälp för min dyslexi, vilket jag inte har. Det består jag sagt att jag tycker det är bra om jag får mer hjälp. Jovisst mer hjälp att hitta ett jobb men inte mer hjälp för min dyslexi. Det är två helt skillad saker. Visst jag har en brist från tydligen inte får finns.
För att vara lite hård säger man till en bild lär sig se. Det är ungefär samma sak.
Visst en dyslektiker kan lära upp sig till envis gräns men kommer alltid haen vis procent fel skrivning ändå.
jag blir ledsen och tappar de mod jag under mina studier byggt upp.

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

