Telia eller Telenor?

Jag det kan man fråga sig de är av samma skrott och korn.
Var inne i teliabuktiken l Lund ,för att flytta över mitt ghamla sdan minst 10 åriga mobilnummer till telia dvs dagen efte att det slutat gälla hos Telenor men se det gick åt pipsvängen så det bara visslade om det.
För jag hade gjort fel påståd telia , jag skulle inte avsluta abongmanget men dvs den uppgifte hade sjäva stå oc givit mig , då ditt abomang är avsluta kom in dvs dagen efter. Talade med telenor samma dag som mitt abomang upphörde o de du kan flytt det inom en timme. Tillsut efter mycket framåter snack så gjord de efter mycket motvilja en överflyttning men skrev Porteringsdatum 20070228 den 20 februari. Så jag har telia att tack för jag blivet av med mitt sedan länge mobilnummer. Tur att jag hade ett kontantkort också.
Så om någon från telia hittar det inlägg förklara då hur man kanm gör så fel och säga att dersa anställad aldrig skulle säga så eller ens säga fel?!

Det här inlägget postades i Telefoni. Bokmärk permalänken.

Kommentera

