Samma jävla skit….

Sammma jävla skit som förra veckan vid den tiden. grannen som inte riktigt torr bakom öron han festar ikväll igen eller har kompisar hemma. orkar inte.

Skitunge !! och varför festa och skrika HEY så grannar hör …………… DU festnisse det finns faktiskt andra än du att ta hänsyn till. Dra ditt peppar växer eller något i den stilen.

Önskar jag var någon annanstans eller var annorlunda själv.önkar jag kunde hitta det därsom jag verkligt är duktigt på något där folk inte ifrågasätter mig och där folk kan ta mina problem och lita på det säger är sant att slippa att höra den gamla kommentar att det kan vem som helst säga ! Jag lover er att ni som använder en sådan kommentar ni har inte det minsta förståelse för någon människa med ett sk funktionshinder eller lättar störingar från er vanliga mall. Ni borde ha en bättre människosyn. Varför är det så mycket lättare med något som är uppenbart än något som är dolt.

Tror ni verkligen folk använder sig av vissa funktionshinder som en dåliga ursäkt utan att ha det ifråga. Då bör ni tänka om, folk med denna inställningen bara sårar det är allt de gör.

Vad är ni då för människor som tror detta ?

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

