Dataklant!

I dag skulle jag vilja utnämna mej till första dataklant.
jag uppleved att min dator fått något fel vilken program jag än öppnad så hade jag ett irriterand grått frågetecken så nu är jag nyss hemkommen från mina datasupport.
Som jag nog kan säga fick sig ett mycket gott skratt.
Macen har den lilla egenskap att man kan lägga en fil eller så upp på den grå listen och filen fäöjer med då man öppnar alla andra filer. Jag hade trolig lagt något på listen som jag sedan slängt där av frågetecknet. det vara bara att ta tag i det och släng väck det.
/Första Dataklant!

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dataklant!

  1. Nina skriver:

    Haha! Ja där ser man, så det kan gå!

Kommentera

