Tenta, Kaffe & PY

Min morgon och en bit inpå förmiddagen har gått åt till skriftligt tenta PHOTOSHOP, kaffe och studie hjälpmeddelt Py Bäckman senast platta.Konstigt nog tänker jag bättre då jag lyssnar till henne musik. En tuff tenta men hoppas jag blir godkänd iallfall.
Och att jaga min pengar från CSN som av någon konstig anled fastnad i bryåkraternas gran. Förstår igenting blir bara trött och arg och förvirrad av alla konstig svar som lämnas. Det känns verklig inte som de har någon kolla alls på någoting.
De är ju byråkrakter om några.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

