Trött

Jag är trött på komvux som bara bollar en fram och åter.
Som om jag skulle vara någon slag gummiboll att leka med och lika så CSN.
Jag behöver mina pengar.
Vad är det somär så svårt med det?
Alla andra gånger som jag som jag läst internkommunalt har det fungert utmärket.
Men denna gång under all kritik.
Jag är ingen gummiboll utan än människa av kött och blod som har rätten till ett drägligt liv även under sina studier.
Man förbluffas över att vanliga posten fortfarande fungerar och att instution som behandlar inrapportering av elever använder sig av vanliga posten  och inte nätet. Som går tusen gånger snabbare. Jag trött på detta skit som komvux och CSN ställt till med.
Någon ljuger mig rakt upp i ansikt angående inrapport och min Pengar.
Jag arg. ledsen . irriterad & förvirrad.
Moment 22 eller något sådant.

Jag finns nu även på aftonbladet

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

