List time !

Lånat lista från en länk.
UTSEENDE
() Jag är kortare än 160cm.
(x)Ibland tycker jag att jag är ful.
[ ] Jag använder smink dagligen.
[En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ En helt okänd person har sagt att jag är ful.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. inte där heller…

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar. vem har inte det.
[] Jag har rymt hemifrån.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag vill ha barn nån dag.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[ ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[x] Jag har varit sjukskriven.
HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[ ] Jag har brutit ett ben/en arm.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[ ] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[ ] Jag har varit i Ryssland.
[x] Jag har varit i Irland
[ ] Jag har varit i Australien.
[x] Jag har varit i Skottland
[x] Jag har varit i fd Jugoslavien.
[x] Jag har varit i Holland.

ERFARENHETER
[] Jag har sett en fallande stjärna.
[] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[ ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[x] Jag har snackat med en känd person.
[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. hahaha. blä. varför?
[x] Jag har medverkat i ett skådespel.
[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[ ] Jag har suttit på ett tak på natten.
[x] Jag har ätit sushi.
[ ] Jag har sjungit en sång nedanför någons fönster.

FÖRHÅLLANDEN
[x] Jag är singel.
[ ] Jag är i ett förhållande.
[] Jag hatar mig själv. äh. och älskar.
[] Jag har skrivit ett kärleksbrev.
[x] Jag saknar någon just nu.
[x] Jag är rädd för att bli övergiven.
[] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[x] Jag har sagt att jag hatade någon och ljugit.

SEXUALITET
[] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] Jag har varit förtjust i en lärare.

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[] Jag har ljugit så att det har blivit problem.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[x] Jag har besökt en psykolog mer än en gång.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[ ] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[ ] Jag hatar begravningar.
[ ] Jag har sett någon dö.
MATERIALISM
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[ ] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga. hahaha?
[ ] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.
[x] Jag äger något från Diesel.

RANDOM
[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det
[x ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. beror på människan.
[ x] Jag gillar datorer
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ ] Jag är kär i kärleken.
[] Jag skrattar åt mina egna skämt. absolut. de enda skämt jag skrattar åt ju.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[] Jag tycker att den här listan var tråkig.

Det här inlägget postades i trams. Bokmärk permalänken.

Kommentera

