Rekord

Tror jag har slåt rekoder i antal deltagare på min Pilatesklass i Lomma.
Iallfall var der riktig längesedan jag hade som mycket.
Hela 9 deltagare.0)
Kvällens lyft förutom lite inlägg från WB som är superbra på att göra hemsidor.
Han tyckte visst min sida var schyst.
Jag har även förstå under förra veckan haft besök av Yp här på hemsida.
Har även nästa 60 komentarer i bloggen så Tack ni som skriver (förutom all spamar dra dit pepparn växer eller något….)
och Tack även ni som bra tittar in.
Fast snart har mitt bildutrymme taget slutet på denna sida.
men under info finns en banner tryck där så kommer nividare till min nästa sida.
Hoppas ni följer med !!!!

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

