Feelgood?

Var idag på anställnings interjuv på Feelgood.
Jag undrar just om firman gör skäl för sitt namn, inte Malmö.
Tyckte nog hon som höll själv interjuv inte visade särkligt respekt för att jag tagit mig dit och avsatt tid till att ha 15 min pilates på hennes begäran.
Då hon 1. kortar ner tiden till 10 minuter.
Vad hinner man på sså kort tid. INTE mycket, det vilja säga.
2. Att säga att det inte så nödvändigt att jag gör Pilates , för att jag uttryckte att jag hade svårt med kvällar och ställa uppn varje Lördag.
Slutsats förtagen ska vara berädda att anställa.
Visst kanske men låter man inte den man interjuvar gör det den första var ombedd att gör fullt ut ? Är det inte det som avgör om den som håller interjuv iallfall för den interjuvad blir seriös eller inte?
3 Varför vad nödvändigt att ha ledare utbildning för ett receptionsjobb?
Kanske bara för bättre utnjuta person för egen vinning.
Men vad är personalens vinning förutom ev. Pass?
Det var nog lika bra det inte bliv något där.
Hon och jag befinner oss inte på samma våglängd eller vad jag nu ska säga.

¨

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

