Skyddsängel

Finns änglar finns dom? Ja ibland.
Jag tror nog jag har en lite speciell skyddsängel iallfall någon som jag kallar skyddsängel. Iallfall känns det så !
Ängel behöver inte vara ett väsen med vingare. En ängel kan vara någon eller något man tycker bra om och känner sig trygg med. Det är det jag lägger i ord ängel.

Denna bild har jag på tavla i ett tidigare liv var den min mammas.

Den hängde över min säng under alla åren då vi hade vårt Sommarhus Gbg:s skärgård . En bild av att känna sig trygg i det otrygga.
anael_a_060256718.jpg

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

