20 år sedan

Hjälp vad tiden går 20 år sedan jag gick ut 9.an inte klokt.
Jag känner som att gå 20 år tillbaka i tiden med återträffen.
Ingen speciellt positiv känsla måste jag säga.
Var inte den som tillhörde innegänget i skolan.
Så saknad kommer jag väl inte vara heller.
Nu känns det som jag blev skolan elev igen 1987.
Skoltiden för mig var inte omtyckt tid vad det gällade min klasskompisar dirket.
Jag känd mig nog aldrig hemma bland min kompisar.
jag hade andra värderingar än vilket jag nog fortfarande har.
visst att ge saker en andra chans men jag vet inte !

Det här inlägget postades i 80-tal tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

