Sur

Varför kan inte arbetsförmedling förstå att också jag har meriter.
Det enda de erbjuder är städjobb för vdet kräver igen större förkunskaper.
Jag värken orkar eller vill.
Jag vill känna mig stolt över mitt jobb,viklket jag för min egen del inte kan gör över ett städ jobb.
Jag har så mycket mer att ge än ett städjobb.
Af se bara till vad de lättast kan stopp in folk någonstans än vad man defacto vill och kan.
Är de det som är den nya personlig coachning som vi skulle få ?
Jag tror själv Af måste hitta nya forma av sätt att hjälp oss arbetlösa till jobb.
Sök mera på individnivå.
Tror mera på att utgå från vad vill person och vad kan person än VAD HAR VI FÖR JOBB.
Af bord vara förtages uppsökande än vad det är idag.
Hel den nya regerings sätt att se på den arbetlösa är sned vridensätt press på de arbetlös genom att sänka A-kassan. med vad sätter de styrande för press på Af för att bli mer anpasssad till individen?

Det här inlägget postades i 80-tal tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

