Fattar inte….

Fattar inte hur vi arbetslösa ska klara våra utgifterr då a-kassan sänks och ingen hjälp att tala om får man från sin handläggare på arbetsförmedling inte ens ett svar på mejl.
Känner mig ganska arg och hjälplös.
Vet inte vad jag kan göra mer själv än det jag redan gjort.
Det känns jag på sättochvis håller på att ge upp skitsamma vad som händer, jag ville inte längre.
Jag vet inte något positivt med det nya förslagt med a-kassan.
Vad är det dom vill skapa?
Finns det någon plats för mig någonstans?

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

