Jullista

Jag utmanar vidare alla som känner för att ta sig an detta. Do it!

Liten Jullista som jag hittade här

Har du köpt en chokladkalender?

Nej

Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?

Har du hunnit med att köpa julklappar?

Yes. I princip helt fixat redan fixa och de mesta redan skickade!

Till vem är det svårast att köpa till?

Pappa brukar vara klurigt.

Dricker du alkoholfri glögg?

Ja, fast jag tycker den är väl sött !

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?

Ja , det har hänt.
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?

Den har jag inte sett…

Säg en person som du velat säga “God Jul” till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Det finns många som jag ännu inte skicka något Julkort till tex Maria min gamla dagiskompis som jag glömt någon som jag skulle vilja säga god jul till men inte vågat om det menas med att öga mot öga säga God jul till så kan jag bara komma på en person. Så Jag säger du vet någon själv vem du är……

Vem är det som julpyntar hemma hos er?

Jag

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?

Ja, det är alltid roligt
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?

Nej, men det skulle vara roligt att fria en gamladags Jul
Känner du någon julstämning nu?

Ja lite, men lite vitt skulle hjälp till.

Det här inlägget postades i trams. Bokmärk permalänken.

Kommentera

