Trött

Jag är trött på Af nu på en kort andra städjobbet min arbetsförmedlar prakar på mig!
Skulle Af göra samma mot en arbetlös kille skicka hem städjobb?
Det har jag svårt att tro på att de skulle.
De är nog ganska fast i manlig & kvinnligt.
Af tyckes ha sin steorotypa mallar där alla ska passa in & de som inte passar sätter vi på Städ.
Något jag tycker blikr tydligare & tydligare.
Detta kallar jag inte personlig coaching som vi arbetlösa skulle få enligt dom som styr i Sverige nu
Jag har ingen:
Städ erfarenheten som kan räknas
Jag är inte gjord till att städ för är det något jag riktig jävla dålig på så är det just städ.
Har ingent intresse för städ
Får förmodling utslag då jag vistat i förmycket vatten.

Detta intressera mig:

Datorer
Människor då ej hemtjänst intressera
Friskvård
Även en del konstnärliga saker så som att tex måla

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

