födelsedag2

En sammanfattning min vänner på besök igår + en hund som trodde hon vara en katt 0). hon smög upp på ryggstöd på soffan. hon hade bestämde åsiker om hos vem hon skulle sitt hos & verkligen visa just nu äger jag den personen. En kul liten uppiggande gäst som trodde att hon fortfarande var liten trots sina 3 år.  hon ville var med över allt!

ytterliggare sms från en av min äldsta vänner Maria i Stockholm då för utom Katarina som jag fick Nostalgiboken om Godis & Glass ny utkommen för i år, en rolig & udda födelsedagspresent. Boken tar upp glass & godis från 60 till 80 talet.
Vidare fick jag Espressokoppar, vin & spasaker.
Vi hade lite nostalgitrip på video den Anc- galan såg vi delar av.
Kvällen avslutet med Stad i ljus med Py & sist men inte minst ett grattis inlägg Yps Gästbok till mig ! i från henne själv ! En lycka födelsedag det var 0).

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

