Lista över nästa års stora samtalas ämne

Jag vet inte om man skall säga begivenheten eller citar bäckmans gamla låta ”jag vill hem kan inte ens försöka förstå tristens det är samma situation i samma salar”.

Dessa kommer att tävla i Jönköping 3 februari:
Andersson & Gibson
Addis Black Widow
Tommy Nilsson
Anna Book
Andreas Lundstedt (från Alcazar)
Sofia Berndtsson
Elin Lanto

Göteborg 10 februari:
Lustans Lakejer
Jimmy Larsson
Jessica Andersson
Regina Lund
Annel-Lie Rydé och Svante Thuresson
Marie Lindberg
Cosmo4

Örnsköldsvik 17 februari:
Måns Zelmerlöw – Cara mia
MissMatch – Drop Dead
Sonja Aldén – För att du finns
Mani armani taha – Sheida – I mina drömmar
Nanne Grönvall – Jag måste kyssa dig
Magnus Carlsson – Live Forever
The Attic feat. Therese – The Arrival

Gävle 24 februari:
Andreas Johnson – A Little Bit Of Love
Sarah Dawn Finer – I Remember Love
Verona – La musica
After Dark – (Åh) När ni tar saken i egna händer
Caroline af Ugglas – Tror på dig
Emilè Azar – Vi hade nåt
Sanna Nielsen – Vågar du, vågar jag

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

