Usch

Usch tanken på arbetförmedlingen får mig att bäva.
Jag vill inte !alla dessa måsten!.
Allt jag skall gör med vad skall dom gör ?
Bara tanke får det att kryper i hela kroppen.
och jag missförstår saker som jag annars inte missförstår och känner mig dum.
Men okeej som någo sa till mig som betyder mycket för mig o gjort det länge sa att man kan inte vara bra på allt och det är ingen idee att sura eller skämas att det finns saker som man inte klara av.
Visst ligger det en heldel i det !!
Men min bäva för arbetsförmedlingen kommer att finns men okej jag måste.

Det här inlägget postades i Känslor & Tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

