Du

Min tankar riktig till den i min när omgivning som borde bry. men inte gör det tillräckligt. papa (love)

Du brydde dig inte då bara stack och lämnade mig kvar.
Du brydde dig inte om att lämn någon förklarning.
Du bara stack för att var lättare för dig.
Jag då mig tänkt du inte på mig
Så varför bry du dig nu då
tycker du att du bry dig då du knappt ringer ?
Du kunde väl tänkt.
Men du gjord det som var enklas för dig.
Det är enklar för dig att var nummer på en papperslapp
Om du verligen bry dig försök då förstå.

Det här inlägget postades i Dikt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

