Lista

Brist på annat
Senaste impulsköp: två långarmade tröjor och två sockra på Nova.
Bästa.: fiket på karlh kaffe i Lund
Färg du hatar: Har ingen färg jag hatar.
Nåt som gör dej förbannad: diskriminering. Och en massa annat.
Så får du motion: går en del och Pilates.
Om du var en blomma: Hoya

Det dyraste du äger: Datorn
Tidigaste barndomsminnet: Då jag och min två år yngre kusin skulle gräv ned mina glasögon.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vad jobbar du med?

Samlar på: Minnen. och bra låtar

Underskattad grönsak: kommer inte på någon just nu
En bil är en: ett fortskaffningsmedel.
Pryl du inte kan vara utan: Datorn och min Ipod
Ditt livs aha-upplevelse: Är någon fortfarande Anc galan. Fast hyllning för Wiehe maffig
Lyx är: Att ta en lyx fika med vänner
Tidningar du prenumererar på: Amelia.
Du gör med 100 upphittade kronor: Det beror på.
Nån du saknar: Ja.
När grät du senast: kommer inte ihåg
Du tycker det är tantvarning: ?
Du känner dig gammal: i bland

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lista

  1. ul skriver:

    Tack själv

Kommentera

