List tajm igen

4 jobb jag haft:
* Receptionsjobb
* Dataregistrerar
* Pilatesinstruktör
* Städare

4 filmer jag kan se om och om igen:
* Så som i himmeln
* Mas djävlar
* Mitt Liv som hund
* Anc galan dvd
4 städer jag bott i (kortare el längre tid):
* Göteborg
* Uddevalla
* Lomma (bor där)
* Gbg Södra skärgård Styrsö

4 TV-serier jag brukar titta på:
* Karl för sin kilt
* Kvarteret Skatan
* Mord i Midsummer
* Kommer ej på….

4 platser jag vill besöka:
* Gotland (varit där men igen)
*Dalarna ( vill se mera av)
* Lappland
* Hälsningland
4 typer av webbsajter jag besöker dagligen:
* nyhetssajter
* bloggar
* mail
* sökmotorer

4 favoriträtter:
* thai mat
* äggost
* Pasta
* kommer inte på…

4 ställen där jag känner mig bekväm:
* hemma
* i rätt sällskap
* Med rätt kompisar

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

